تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی قطعا در حال حاضر موثرترین روش بازاریابی برای هر برندی است و توجه تعداد زیادی از بازار یابان را به خود جلب کرده‌ است. تقریبا می توان گفت درصد بسیار زیادی از بازاریابان، تبلیغات اینترنتی و آنلاین را در استراتژی بازاریابی خود قرار می دهند و یا در آینده نزدیک برای بقا در حوزه تجارت و بازار یابی مجبور به استفاده از آن خواهند شد.

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان رقابت در برابر اینترنت را ندارد، از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در گوشه ای از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در جایی دیگر از جهان می باشد.

این شیوه تمام مرزها و محدودیت های رسانه های دیگر را از بین برده. صاحبان کسب و کارها چه کوچک و بزرگ با استفاده از این روش می توانند میزان فروش خود به شدت افزایش دهند، بدون اغراق یکی از بزرگترین و بهترین مزایای آن به شمار می آید.

این تصویر تبلیغات اینترنتی است

انواع تبلیغات آنلاین

بازاریابی اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی ساخته شدند. اگر به وبسایت ها، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام نگاه کنید متوجه تعداد زیادی تبلیغات خواهید شد. برای نمایش خود در این رسانه ها به اینترنت نیاز است. به همین جهت به این دسته، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین می گویند.

تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می‌بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی ساخته شدند.

اگر به وبسایت ها، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام نگاه کنید متوجه تعداد زیادی تبلیغات خواهید شد. برای نمایش تبلیغات در این رسانه ها به اینترنت نیاز است. به همین جهت به این دسته از تبلیغات، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین می گویند.

شبکه های اجتماعی

تبیلغات بیلبوردی و تابلوهای تبلیغاتی

با ورود به عصر ارتباطات هر جا که می‌رویم اطراف‌مان را تبلیغات احاطه کرده‌ است. پوسترهای بزرگ و تابلوهای نئونی از روی بیلبوردهای خیابان‌های شلوغ و ایستگاه‌های متروی شهرهای بزرگ به ما نگاه می‌کنند. تبلیغات صفحات مجلات و روزنامه‌ها را پر کرده‌اند به طوری که گاهی اوقات فضایی که به خود اختصاص می‌دهند بیشتر از خود مقالات و مطالب است. در واقع این امر دستیابی به مصرف‌کنندگانی است که شاید خرید محصول شما را  در نظر نداشته‌اند و شما با استفاده از تبلیغات، آنها را به انتخاب محصول خود به جای محصول دیگر ترغیب می‌کنید.

بیلبورد تیلیغاتی کیمیا

تبلیغات محیط پیرامون ما را پر می کنند و آن چنان در بخش بزرگی از زندگی روزمره ی ما حضور دارند که معمولا توجه چندانی به آنها نمی کنیم. از صدها پیامی که هر روز به سمت ما می آیند، تعداد معدودی به واقع در جلب توجه خود آگاهانه ی ما پیروز می شوند. بقیه فقط جلوی دید ما آمده اند. افرادی که به طراحی و نوشتن می پردازند به خوبی درباره ی فرآیند نمایش تبلیغات آگاهی دارند.

این امر همچنین بازاریابی آنلاین نیز تعریف می شود. این فرایند تبلیغ برند، محصولات یا خدمات از طریق اینترنت است. دامنه وسیع آن شامل بازاریابی ایمیل، گوگل، گوگل ادورز، مدیریت ارتباط با مشتری و فعالیت های تبلیغاتی است که از طریق رسانه های بی سیم انجام می شود. همچنین جنبه های فنی و خلاقانه شبکه جهانی وب مانند بازاریابی طراحی، توسعه و فروش را ترکیب می کند. علاوه بر این بازاریابی اینترنتی همچنین با ایجاد و قرار دادن تبلیغات در مراحل مختلف چرخه مشارکت، مشتری را جذب می کند.

کیمیا تهران اسید با توجه به جایگاه تبلیغات در بازرگانی و فروش محصولات خود، سالهاست که با بهره گیری از کارشناسان مجرب حوزه دیجیتال مارکتینگ توانسته جایگاه خود را در بخش تبلیغات اینترنتی و دست یابی به بازار هدف تثبیت کند. همواره تلاش کرده ایم که نیاز بازار را آنالیز کرده و بهترین ها را در دسترس کاربران خود قرار دهیم، تا بتوانند با جست و جو  به هر آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند و با مطالعه و مقایسه با دیگر روش های بازاریابی در بستر اینترنت بهترین تصمیم را گرفته و خرید خود را به سهولت انجام دهند.

با کارمندان بخش انفورماتیک تهران اسید بیشتر آشنا بشید :

مدیریت : سرکار خانم مهندس محبوبه طبرزدی

معاونت : سرکار خانم مهندس سحر پیرهادی

کارشناس : جناب آقای علیرضا طبرزدی

کارشناس شبکه : جنا ب آقای مهندس امیر حسین کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست