سفارش آنلاین

با توجه به جایگاهی که اینترنت در زندگی امروزی دارد صاحبان کسب و کارها برای از دست ندادن بازار خود در کنار فروش حضوری و دیگر روش های متداول اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی نموده اند.

شما می توانید به راحتی با استفاده از هرگونه دستگاه دیجیتال و هر کجا که باشید محصول مورد نظر را در اینترنت جستجو کرده و وارد صفحات فروش آنلاین شوید. در اینجا هرگونه اطلاعاتی که نیاز داشته باشید وجود دارد که می توانید پس از بررسی اقدام به انتخاب محصول هایی کنید.

بعد از طی این مراحل نوبت به ثبت سفارش آنلاین می رسد، که با انجام این مرحله سفارش شما به سایت ارجاع داده می شود. به همین راحتی شما خرید خود را انجام داده اید و از این پس پروسه آماده سازی و تحویل بر عهده فروشگاه آنلاین می باشد و تنها با گذشت چندین ساعت محصول به دست شما می رسد.

پشتیبانی فروش 

پشتیبانی فروش ارائه خدمات پس از فروش به مشتری می باشد. هدف اصلی این امر فراهم کردن رفاه بیشتر مشتری است. امروزه راه های بسیار زیادی برای اینکه مشتری ها به شما دسترسی داشته باشند وجود دارد.

از طریق تماس تلفنی، جستجو در اینترنت، تبلیغات میدانی، کاتالوگ، شبکه های اجتماعی، سایت و ….

مهمترین موضوع در پشتیبانی فروش نه تنها همراهی مشتری از لحظه آشنایی تا تحویل فارش می باشد، بلکه آمادگی برای پاسخگویی به انواع سوالاتی که حتی حین استفاده برای آنها پیش می آید می باشد.

در نهایت می بایست نظرسنجی میزان رضایت مشتری از تمامی مراحل سفارش و استفاده را جویا شویم. با انجام این کار دو اتفاق بسیار مهم رقم می خورد. اول اینکه مشتریان از حمایت کامل برخوردار می شوند و با اطمینان خاطر خرید خود را به سرانجام می رسانند. دوم اینکه در صورت بروز مشکل در هر کدام از مراحل بخش فروش به سرعت اقدام به رفع مشکل می کنند تا خللی در خدمت رسانی به وجود نیاید.

همچنین از طریق تحلیل میزان رضایت سنجی مشتریان عواملی که موجب رضایت بوده و عواملی که عدم رضایت مشتری را در پی داشته بررسی می شود و کمک می کند که همکاران تمامی تلاش خود را داشته تا این مشکلات را از میان برداشته و بهترین نوع ارائه خدمات را به مشتریان داشته باشند.

واحد CRM فعال در شرکت کیمیا تهران اسید به مدیریت آقای تبریزی از لحظه ارتباط اولیه مشتریان با شرکت به عنوان واحد پشتیبانی، تمامی پروسه ثبت سفارش، فروش، صدور فاکتور، حمل و نقل، نحوه پاسخگویی، میزان رضایت از کالا و … را زیر نظر خود دارد.

بروز مشکل در هر کدام ازمراحل را به سرعت مورد بررسی قرار می دهند و به واحد مربوطه ارجاع می دهد تا هر چه زودتر بارفع مشکل رضایت مشتریان کیمیا تهران اسید را در پی داشته باشد. مشتریان می توانند هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد خود را با واحد CRM در میان گذاشته و اطمینان داشته باشند که این بخش حامی و پشتیبان مشتریان بوده و هدف آن ارائه بهترین ها می باشد.

اعلام قیمت

با توجه به فراوانی محصولات کیمیا تهران اسید و این موضوع که بسیاری از محصولات شیمیایی ساخت دیگر کشورها می باشند قیمت محصولات متغیر بوده و بروز محاسبه شده و به مشترین اعلام می شود.

بعد از ارتباط با کارشناسان فروش و تعیین مقدار مورد نظر و ثبت سفارش، قیمت نهایی محصول از طریق ارائه پیش فاکتور به مشتری اعلام می شود. بعد از تایید و واریز هزینه فاکتور صادر شده و کالا برای مشتری ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست